STUDENT AGENCY je nejdůvěryhodnější prodejce letenek v ČR, potvrdil to už podruhé průzkum Důvěryhodná značka

 

Češi nejvíce věří mezi prodejci letenek značce STUDENT AGENCY, a to už po druhé za sebou. Vyplývá to z nezávislého marketingového průzkumu Důvěryhodná značka, ve kterém respondenti vybírají ty nejdůvěryhodnější ze 650 nominovaných značek.

Obchodní ředitelka letenek STUDENT AGENCY Věra Janičinová převzala na slavnostním večeru 7. listopadu ocenění právě v kategorii prodejců letenek. Stejně jako ocenění pro STUDENT AGENCY za 3. místo v absolutním srovnání se všemi 600 hodnocenými značkami. Do ankety se zapojilo 4000 respondentů. Ti tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili přes 600 značek v 65 skupinách.

Už v minulých letech se ukázalo, že Češi dávají přednost tradičním českým značkám a mezi ně STUDENT AGENCY bez pochyb patří. Prodeji letenek se společnost věnuje již dvacet let a po celou dobu se o klienty stará právě Věra Janičinová se svým týmem. „Cestovní ruch je dynamické odvětví reagující na vývoj nových technologií a produkty moderní doby. My se tomu přizpůsobujeme a snažíme se vždy nabídnout maximální komfort a pohodlí pro naše zákazníky tak, aby výběr a koupě letenek pro ně byla co nejsnazší, Samozřejmostí je důraz na výhodnou cenu a profesionální zákaznický servis“ vysvětluje obchodní ředitelka největšího prodejce letenek v Česku.

V letošním roce na portále letenek od STUDENT AGENCY spustili tři novinky. Zákazníci mají nově jako jedni z prvních na českém trhu možnost si při zakoupení letenek do vybrané destinace sami vybrat zajímavé aktivity a zážitky a naplánovat celý program svého pobytu. Přímo na letenkovém portále si totiž od začátku září mohou zakoupit vstupenky na různé atrakce, místo na zážitkových kurzech nebo prohlídky těch nejvyhledávanějších míst v destinaci, do které míří. To vše bez čekání, online a často levněji než přímo ve vybrané destinaci. „Prodej zážitků patří aktuálně mezi hlavní trendy cestovního ruchu. Většina zákazníků, kteří si kupují letenky do nějaké destinace samostatně, má v dnešní době představu o tom, co chce během svého pobytu stihnou, vidět i zažít. A to jim nyní umožňujeme. Pokud představu nemají, mohou se v nabídce na našem portále inspirovat,“ zmiňuje současné trendy Janičinová.

Druhou novinkou je, zařazení portálu www.studentagency.cz jako prvního letenkového webu mezi zhruba 900 e-shopů, u kterých je dnes možné zaplatit inovativní platbou Twisto. Integrace Twisto Pay na portálu společnosti STUDENT AGENCY umožní zákazníkům letenky nakoupit kdykoliv, i když na ně nebudou mít v dané chvíli dost peněz. Jednoduše je zaplatí skrze odloženou platbu přes Twisto. „Naši zákazníci jsou u nás na prvním místě a vždy přemýšlíme nad tím, jestli jim naše služby a samotný nákup můžeme ještě nějak zpříjemnit a zjednodušit. Přidání Twista mezi platební metody vnímám jako nespornou konkurenční výhodu a posun vpřed, protože reálně zpřístupní naše letenky větší skupině lidí, kteří si je promeškáním té nejvýhodnější nabídky nemohli v danou chvíli dovolit,“ dodává Janičinová.

Třetí novinkou je zcela nový průchod stránkami a modernější a uživatelsky příjemnější průchod rezervačním procesem. Skupina STUDENT AGENCY, největší prodejce letenek v České republice, v minulosti několikrát získala prestižní ocenění za technologické inovace v prodeji letenek. Dlouhodobě roste online způsob prodeje letenek, v uplynulém období bylo na internetu prodáno přes 70 % všech letenek od STUDENT AGENCY, zbylých necelých 30 % koupí klienti v našich kamenných pobočkách, případně přes call centrum s asistencí prodejce.