09.12.2010, archiv
Největší portál zimních dovolených nabízí řadu novinek: levnější ceny od německých cestovních kanceláří, interaktivní mapy zahraničních lyžařských areálů a stále i pobyty na období Vánoc a Silvestra

Dovolena.cz – internetový portál Student Agency s největší nabídkou zájezdů v České republice odstartovala tento týden nový web s nabídkou zimních dovolených. Jedná se jak o lyžařské pobyty na horách, tak i zimní pobyty ve městech; v nabídce je více než 4,5 milionů variant zimních zájezdů od českých, německých a rakouských cestovních kanceláří na následující dva měsíce. Některé pobyty na českých horách se díky nabídce německých kanceláří překvapivě dostávají cenově do ještě nižších úrovní. Vedle exotických zájezdů, kde portál dovolena.cz díky úspěšné komunikační kampani – stevardi Student Agency Express v havajských oblečcích - vzrostl z hlediska objemu tržeb meziměsíčně v listopadu o 20 %, je nyní prodej zimních zájezdů a tzv. First Minute pobytů na příští letní sezónu hlavním nákupním hitem zákazníků.  

Nový web zimních dovolených je součástí nabídky portálu dovolena.cz. Po kliknutí na odkaz HORY / LYŽE se zákazník dostane do úplně nové sekce, kde je nabídka rozdělena podle osmi nejpopulárnějších zemí – destinací pro zimní dovolené.

Vyhledat si mohou samozřejmě i další země, které nejsou v hlavním menu, ale mohou být atraktivním cílem pro zimní dovolenou.

Interaktivní mapy lyžařských center

Nově je v nabídce servis interaktivních on-line map všech hlavních zahraničních lyžařských center. Ty poskytnou zákazníkům nebo i dalším zájemcům informace nejen o sjezdovkách, vlecích a lanovkách, ale i o dalších službách a infrastruktuře, jako jsou například obchody, nádraží, restaurace, lyžařské školy, zařízení pro zábavu a odpočinek a další.

hp_lyze

Svůj výběr může zákazník specifikovat do dalších detailů, jako je typ dopravy a stravy, kategorie hotelu či přímo detailní lokalita, kam chce cestovat.

Portál dovolena.cz roste raketovým tempem

Přestože portál dovolena.cz zahájil prodej teprve v květnu 2010, stal se již skokanem roku a zařadil se mezi největší on-line prodejce na trhu zájezdů. Jen v posledním měsíci získal od několika cestovních kanceláří ocenění nejrychleji rostoucího nebo nejlepšího prodejce. V případě cestovní kanceláře Blue Style se portál dovolena.cz stal v celoročním měřítku čtvrtá největší cestovní agentura prodávající jejich zájezdy – a to přesto, že jsme zahájili prodej až v měsíci květnu. Díky úspěšně rostoucím prodejům zájezdů hledá Student Agency pro produkt dovolena.cz také intenzivně zkušené prodejce dovolených. „Zájem zákazníků je tak značný, že de facto pro každou naši pobočku hledáme zkušené zájezdáře a jsme je okamžitě schopni zaměstnat,“ říká Eva Sedlmajerová, ředitelka produktu dovolena.cz

Dovolena.cz je prodejcem s největší nabídkou zájezdů od českých, německých a rakouských cestovních kanceláří. Během podzimu se stala předním prodejcem exotických zájezdů na českém trhu a díky úspěšné komunikační kampani, do které se zapojili stevardi autobusových spojů Student Agency Express oblékající havajské oblečky vzrostl objem prodaných zájezdů v listopadu meziměsíčně o 20 procent.

V nabídce přes portál dovolena.cz jsou nyní už i zájezdy tzv. First Minute nabídky – na letní sezónu. Tato nabídka je charakteristická největší ještě nevykoupenou nabídkou pobytů za ceny nižší až o 30 % - navíc i některých cestovních kanceláří s garancí toho, že cena First Minute je ještě nižší než populární Last Minute. I tuto sekci najdou zákazníci zvlášť označenou na homepage portálu dovolena.cz.

dovolena