18.06.2008, archiv
Podle informací z tisku prošetřuje antimonopolní úřad cenu jízdenek, kterou nabízela STUDENT AGENCY na trase mezi Brnem a Prahou na podzim minulého roku. STUDENT AGENCY umožňovala majitelům kreditových jízdenek cestovat ve vybraných spojích za 50 Kč. Reagovala tak na padesátikorunovou cenu, se kterou na tuto linku vstoupila konkurenční společnost Asiana.

STUDENT AGENCY měla právo a povinnost přizpůsobit se trhu a nabídnout svým zákazníkům stejnou cenu, se kterou v tu dobu přišla konkurence. STUDENT AGENCY poskytovala kvalitnější servis a zákazníky si udržela. Asiana se svým servisem neuspěla a z linky se v červnu stáhla.

„Konkurenční společnost Asiana začala nabízet i jízdenky za 1 Kč, ale ani touto dumpingovou cenou nedokázala konkurovat kvalitnímu servisu STUDENT AGENCY a přilákat cestující. V červnu se z linky Praha - Brno stáhla a za svůj neúspěch se mstí podáním stížnosti k antimonopolnímu úřadu. Absurdní je, že si stěžuje na cenu, kterou sama zavedla,“ říká Radim Jančura, majitel STUDENT AGENCY.