Dokoupení zavazadel a služeb k vystavené letence

Jak si přikoupit zavazadla nebo jiné služby k letence
Potřebujete si po vystavení letenky přidat další zavazadlo, vybrat sedadlo nebo připlatit za jídlo? Přes STUDENT AGENCY to zvládnete jednoduše on-line.
Cestování může být pohodlnější, když si k letence přidáte služby, které vám vyhovují. Ať už potřebujete více prostoru na zavazadla, konkrétní místo v letadle nebo třeba jídlo během letu, vše si snadno vyřešíte předem.
Díky systému Trip Manager si můžete přizpůsobit svou cestu podle svých představ – on-line, rychle a bez zbytečného zařizování. Nabídka doplňkových služeb se odvíjí od konkrétní letecké společnosti, ale vše podstatné najdete právě zde.
Nemusíte ztrácet čas hledáním na stránkách aerolinek – u nás máte všechno na jednom místě.
Dokoupení zavazadel a služeb k letence
Zakoupili jste si letenku a potřebujete přidat odbavené zavazadlo, sportovní vybavení nebo jiné doplňkové služby? Díky systému Trip Manager to zvládnete pohodlně on-line během pár minut.
🟡 Dokoupení je možné pouze po vystavení letenky.
Jak na dokoupení zavazadla či jiné služby?
-
Otevřete nástroj Trip Manager:
https://studentagency.tripmanager.com/cs -
Zadejte potřebné údaje:
- Příjmení cestujícího (bez diakritiky)
- Rezervační kód (např. ABC123, obdržíte v potvrzení e-mailem)
-
Zvolte doplňkovou službu:
Nabídka se automaticky přizpůsobí vaší rezervaci. Možnosti mohou zahrnovat:- odbavené zavazadlo
- sportovní vybavení
- výběr sedadla
- salonek, jídlo, FastTrack a jiné
-
Zaplaťte kartou on-line:
Po úhradě dostanete potvrzení o přidaných službách na e-mail.
Podporované letecké společnosti
🌐 Star Alliance | 🔵 SkyTeam | 🟡 Nezávislí / Mimo aliance |
---|---|---|
Aegean Airlines | Aero Mexico | Air Mauritius |
Austrian Airlines | Air France | AirBaltic |
Brussels Airlines | KLM | Asiana Airlines |
LOT Polish Airlines | Czech Airlines (ČSA) | Cathay Pacific |
Lufthansa | Condor Airlines | |
SAS (Scandinavian Airlines) | El Al | |
Swiss International Air Lines | Emirates | |
Finnair | ||
Flybe | ||
Icelandair | ||
Jet Airways | ||
Luxair | ||
Meridiana | ||
Pegasus Airlines | ||
Philippine Airlines | ||
South African Airways | ||
TAP Portugal | ||
Azerbaijan Hava Yollary |
Často kladené dotazy (FAQ)
Je možné přikoupit zavazadlo k letence bez odbaveného zavazadla?
Ano. Většina leteckých společností umožňuje přikoupení odbaveného zavazadla i po vystavení letenky.
Mám tarif, který nezahrnuje zavazadlo – co mám dělat?
Stačí přejít na studentagency.tripmanager.com, zadat údaje a zvolit zavazadlo k přikoupení. Cenu uvidíte před platbou.
Lze dokoupit více typů služeb najednou?
Ano. V systému můžete přidat více služeb – např. zavazadlo, sedadlo i jídlo v jedné objednávce.
Jak zaplatím za novou službu?
Platební kartou on-line. Po zaplacení dostanete potvrzení e-mailem.
Co když mi systém nenabízí žádnou službu?
Mohlo dojít k několika situacím:
- Letecká společnost nepodporuje on-line změny.
- Let je příliš brzy a změny nejsou povoleny.
- Změnu lze provést pouze telefonicky. V tom případě volejte +420 542 424 242.
Mohu službu zrušit nebo změnit?
Záleží na pravidlech konkrétní letecké společnosti. Obecně platí, že přikoupené služby nejsou vratné. Vždy doporučujeme pečlivě zkontrolovat podmínky před zaplacením.
Kde najdu svůj rezervační kód?
V potvrzovacím e-mailu, který jste obdrželi po zakoupení letenky. Kód má obvykle 6 znaků (např. J8K2BT).
Potřebujete poradit?
Pokud si nejste jistí nebo narazíte na problém, kontaktujte naši zákaznickou podporu.