Hvězda Světačka představuje „oživlý“ symbol mořské hvězdice, která je standardně součástí loga produktu dovolena.cz. V rámci marketingových kampaní dostala rozpohybovanou podobu s očima a ústy, se kterou se zákazníci setkají například na bannerech či v tiskových kampaních. Stejně tak Hvězda Světačka bude ke svým zákazníkům a příznivcům komunikovat svým nově získaným hlasem.
Proč Hvězda Světačka
„ Hledali jsme jednotící prvek našich kreativních kampaní, s kterým by si v roce 2011 naši zákazníci jednoduše spojili zájezdy od dovolena.cz“, říká Eva Sedlmajerová, obchodní ředitelka dovolena.cz a dodává: „Chtěli jsme něco odlehčujícího, vtipného a veselého a oživlá mořská hvězdice z našeho loga, která je tak chytrá, že všude už byla, se ukázala být ideálním řešením.“
Dovolena.cz plánuje, že v letošním roce zaměří veškeré své marketingové aktivity na jediný cíl, aby po úspěšném prvním roce fungování, kdy se stala skokanem roku, byla největším on-line prodejcem zájezdů v České republice. Hvězda Světačka má být na cestě k tomuto cíli průvodkyní.
Leden a únor - prodeje vysoce nad plán
Přibližně dvojnásobně více zájezdů, než měla dovolena.cz ve svém business plánu na měsíc leden a první dekádu měsíce února, prodala dovolena.cz. Na síle poptávky se neprojevily negativně ani události v Tunisku či v Egyptě. Výrazně vysoký podíl přitom představovaly zájezdy do vzdálených exotických zemí a také tzv. First Minute prodeje na letošní letní sezonu.