14.02.2011, archiv
Dovolena.cz startuje dlouhodobý marketingový koncept zcestovalé přechytralé „Hvězdy Světačky“ – maskota zájezdů od nejrychleji rostoucího českého prodejce.Přechytralá, všeho znalá Hvězda Světačka, která všude byla alespoň 2x, je novým symbolem marketingových aktivit nejrychleji rostoucího portálu dovolena.cz, člena skupiny Student Agency. Zákazníci se s ní setkají v propagačních kampaních komunikujících nabídku zájezdů od nejrychleji rostoucího prodejce – dovolena.cz, člena skupiny Student Agency.
 

Hvězda Světačka představuje „oživlý“ symbol mořské hvězdice, která je standardně součástí loga produktu dovolena.cz. V rámci marketingových kampaní dostala rozpohybovanou podobu s očima a ústy, se kterou se zákazníci setkají například na bannerech či v tiskových kampaních. Stejně tak Hvězda Světačka bude ke svým zákazníkům a příznivcům komunikovat svým nově získaným hlasem.

 

Proč Hvězda Světačka

Hledali jsme jednotící prvek našich kreativních kampaní, s kterým by si v roce 2011 naši zákazníci jednoduše spojili zájezdy od dovolena.cz“, říká Eva Sedlmajerová, obchodní ředitelka dovolena.cz a dodává: „Chtěli jsme něco odlehčujícího, vtipného a veselého a oživlá mořská hvězdice z našeho loga, která je tak chytrá, že všude už byla, se ukázala být ideálním řešením.“

 

Dovolena.cz plánuje, že v letošním roce zaměří veškeré své marketingové aktivity na jediný cíl, aby po úspěšném prvním roce fungování, kdy se stala skokanem roku, byla největším on-line prodejcem zájezdů v České republice. Hvězda Světačka má být na cestě k tomuto cíli průvodkyní.

 

Leden a únor - prodeje vysoce nad plán

Přibližně dvojnásobně více zájezdů, než měla dovolena.cz ve svém business plánu na měsíc leden a první dekádu měsíce února, prodala dovolena.cz. Na síle poptávky se neprojevily negativně ani události v Tunisku či v Egyptě. Výrazně vysoký podíl přitom představovaly zájezdy do vzdálených exotických zemí a také tzv. First Minute prodeje na letošní letní sezonu.