V prodeji jsou již spoje na období září a říjen – RegioJet nabídne ještě více míst.
Nové občerstvení a nové služby na palubě jsou součástí pravidelných inovací palubního servisu ve vlacích IC RegioJet. Ty dnes přepravují denně mezi Prahou a Ostravskem průměrně 3 500 a za poslední týdny činil nárůst počtu cestujících každý týden průměrně 6-7 %. RegioJet také již dal do prodeje přes svůj rezervační systém spoje na období září a říjen, kdy rovněž nabídne vyšší kapacitu. Počet cestujících využívajících denně vlaky IC RegioJet mezi Prahou a Ostravskem by na tak v září měl překročit 4 tisíce cestujících denně.
Všechny novinky v jídelním menu si drží velmi atraktivní ceny pro zákazníky. V nabídce je například řecký salát (195g) za 55 Kč, salát tuňák a vejce (160g) za 60 Kč či salát sušená rajčata a prosciutto (180g) rovněž za 60 Kč. Řízek z farmářského kuřete s tyrolským bramborovým salátem (300g) stojí stejně jako tuňákové sushi 80 Kč. Současně je nově v nabídce energetický nápoj Semtex (25 Kč) a pro děti želé medvídci Haribo (15 Kč).
Startuje další vlna masivního náboru palubního personálu
V návaznosti na přípravu na rozšíření počtu spojů a výrazné navýšení kapacit na trase Praha – Ostravsko startuje RegioJet další vlnu masivního náboru palubního personálu. Již nyní zaměstnává RegioJet cca 120 členů špičkového týmu palubní zákaznické péče a nově hodlá zaměstnat nejméně dalších několik desítek stevardek a stevardů pro vlaky IC RegioJet.
Všichni členové palubního personálu mají stejný rozsah povinností týkající se obsluhy a odbavení zákazníka. Například v pětivozové soupravě vlaků IC RegioJet je v rámci běžného provozu 8 členů palubního personálu. Pět z nich má na starosti péči o cestující – po jednom v každém z 5 vozů; dva se starají o přípravu občerstvení, které si zákazníci objednají. Palubní tým doplňuje tzv. vedoucí vlaku, který má zodpovědnost za vedení celého týmu.
Všichni členové palubního personálu procházejí školením, zahrnujícím vedle školení souvisejících s provozem či zákaznickým servisem také například školení v komunikaci. Postupy palubního personálu se řídí interním MANUÁLEM PRÁCE PALUBNÍHO PERSONÁLU. Ten je závazný pro každého člena a přesně popisuje povinnosti, které palubní personál během jízdy vlaku má. Zákazník se o povinnostech a nabídce služeb palubního personálu dozví z PRŮVODCE ŽLUTÝM SERVISEM, který nalezne v blízkosti svého místa. Palubní personál současně dohlíží také na udržení čistoty toalet a dalších prostor vlaku během jízdy. Povinnosti palubního personálu RegioJet jsou zejména následující:
-
Servis a informace zákazníkovi před a během cesty
-
Obsluha s objednaným občerstvením, denním tiskem a dalšími službami
-
Odbavení zákazníků – kontrola dokladů, prodej dokladů na palubě vlaku
-
Dohled nad čistotou toalet a dalších prostor ve vlaku během cesty
-
Palubní prodej občerstvení, zboží a služeb
Zájemci, kteří mají nejméně středoškolské vzdělání s maturitou a domluví se také anglicky nebo německy a mají zájem o práci v dynamickém prostředí společnosti s firemní kulturou postavenou na zákazníkovi mohou zaslat svůj životopis na zamestnani@regiojet.cz.