Asistenční služba TRAVEL ASISTENT 
Staráme se o vás! Asistenční služba TRAVEL ASISTENT vám pomůže v případě problémů s vašim letem, ale i v případě dotazů souvisejících s aktuálním šířením COVID-19. Získáte zcela unikátní službu Covid Assistance a asistenční službu 24/7! Nonstop pomoc na cestách.
Zakoupit Travel Asistenta můžete jednoduše v průběhu online rezervace letenek.
Za pouhých 49 Kč/ osoba si předplatíte kompletní servis v případě provozních nepravidelností v letecké dopravě.
Co získáváte
- Zcela unikátní službu Covid Assistance
- Refundation Air Ticket Services (RATS)
- 24/7 nonstop asistenční linku
- Ověření nároku na finanční kompenzaci
- Komplexní servis při vymáhání finanční kompenzace
- Právní zastoupení zdarma v případě soudního vymáhání finanční kompenzace
- Cenově nejvýhodnější nabídku při vyřizování kompenzace (provize Click2Claim je pouze 19% z vymožené částky)
Co získáváte díky Covid Assistance?
- Pomoc klientům přímo na mezinárodních letištích
- Aktuální informace a pravidla pro vycestování z ČR
- Součinnost při objednání na PCR testy na předem stanovený čas a co nejblíže bydliště, díky síti smluvních zdravotnických zařízení
Měli jste problém s vaším letem?
ZDARMA vám zajistíme ověření finančního odškodnění ve výši 250 - 600 EUR
Podání žádosti TRAVEL STANDARD 
Jak ověřit Váš nárok? Žádost o kompenzaci můžete vyplnit zde:
Dle evropské legislativy* máte v určitých případech nárok na kompenzaci ve výši 250 - 600 EUR, v závislosti na délce letu. Odškodnění je možné žádat až 3 roky zpětně.
Prostřednictvím našeho profesionálního partnera v daném oboru, kterým je společnost Click2Claim, můžete podat žádost o odškodnění. V krátkém čase se dozvíte, zda váš nárok je oprávněný.
Na základě zkušeností, znalostí problematiky a dostupných informací mohou našim klientům vyřídit jejich nárok efektivněji, než by byli v naprosté většině případů schopni sami.
*Při splnění podmínek vyplývajících z Nařízení ES 261/2004, které se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlící na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU.
Příklady z praxe Click2Claim
Paní V. cestovala z Vídně do Bangkoku, její let byl na příletu opožděn o 5 hodin. Paní V. uplatnila nárok a byla jí přiznána kompenzace ve výši 600 EUR.
Pan T. se neúspěšně pokoušel nárokovat kompenzaci za let z Říma do Prahy. Podal žádost o kompenzaci prostřednictvím Click2Claim, a poté dopravce kompenzaci vyplatil.
