Ceník služeb vztahujících se k prodeji letenek ve STUDENT AGENCY TRAVEL k.s.

Celková cena letenky se skládá z ceny za letenku, letištních poplatků (letištní poplatky jsou určeny na provoz jednotlivých letišť) a transakčního poplatku (poplatek za vystavení letenky). Cenu letenky určuje letecká společnost, výši letištních poplatků jednotliví provozovatelé letišť a výši transakčních poplatků letecká společnost a prodejce letenek.

 

Výše transakčních poplatků (za 1 letenku pro 1 osobu)

Ceník platný od 15 2. 2021

1. Rezervace a vystavení letenky  
a) pravidelné letecké společnosti  
- telefonicky, osobně, e-mailem CZK 750*
- on-line, přes internet CZK 0–490*
b) nízkonákladové letecké společnosti  
- osobně CZK 750
- on-line, přes internet CZK 540
2. Rezervace a vystavení letenky  
a) letenky  
- změna po zaplacení CZK 750**
- storno po zaplacení CZK 1,000**
- COVID-19: změna voucheru nebo otevřené rezervace na novou letenku CZK 250
- administrativní poplatek za zpracování refundace a vystavení dobropisu v případě plné vratky od letecké společnosti  CZK 245
b) cestovní služby (ubytován, pronájem aut, eurovíkendy, parkování na letišti a další)  
- změna, storno objednávky CZK 500**
- rezervace a vystavení DEX – Dubai Experience CZK 550

- storno DEX – Dubai Experience více než 72 hodin před odletem - dospělá osoba
  administrativní poplatek za zpracování refundace a vystavení dobropisu

CZK 245
- storno DEX – Dubai Experience více než 72 hodin před odletem - dítě 2 - 11 let 
  administrativní poplatek za zpracování refundace a vystavení dobropisu
CZK 125
3. Ostatní doplňkové služby  
- rezervace konkrétního sedadla v letadle, online odbavení, za zajištění placené služby od letecké společnosti (zavazadla, transfer, přeprava sportovního vybavení, zvířete atd.), zprostředkování parkovacího místa přes společnost ParkAero CZK 250
- poplatek za non-stop asistenční službu (pro neurgentní poptávky zpracované mimo standardní pracovní dobu, tedy během víkendů, svátků a v pracovní dny od 18:00 do 8:00 hodin) CZK 490
4. Slevy  
Pro majitele karet ISIC, IYTC, ITIC or EYCA Student je plný transakční poplatek za vystavení letenky snížen o  
     a) v případě rezerace přes online systém, neplatí pro letenky nízkonákladových dopravců CZK 100
     b) v případě osobní, telefonické nebo e-mailové rezervace, neplatí pro letenky nízkonákladových dopravců CZK 200
Snížený poplatek u vybraných speciálních cen pro studenty a mládež (neplatí pro letenky nízkonákladových dopravců) CZK 400
Poplatky pro děti 0 - 1 rok (včetně) CZK 200
Poplatky pro děti od 2 - 11 let (včetně)   

     a) za vystavení a rezervaci letenky

CZK 500*

     b) za změnu letenky

CZK 350

     c) za storno již vystavení letenky

CZK 500

     d) administrativní poplatek za zpracování refundace a vystavení dobropisu v případě plné vratky od dodavatele služby

CZK 125

* částka může být u vybraných nabídek snížena

** k transakčnímu poplatku účtuje další poplatky poskytovatel služby (letecká společnost, půjčovna, hotel, autopůjčovna atd.)

Vybrané transakční poplatky jsou nevratné. Změny jsou vyhrazeny.
Upozorňujeme, že u vybraných letenek je nutná osobní návštěva a předložení dokladu o věku (pas nebo OP).
 

Storno vystavené letenky a vrácení peněz

1. Ze strany klienta
Při zakoupení letenky je klient seznámen se storno podmínkami. Ve vlastním zájmu se prosím informujte na tyto podmínky. Některé tarify letenek (zvláště ty cenově výhodné) mohou mít storno poplatek ve výši ceny letenky. O svém požadavku informujte vždy co nejdříve našeho agenta, jež vám letenku vystavoval (nejpozději 24 hodin před odletem). Storno letenky je nutné provést osobně nebo písemně (např. e-mailem). V případě e-mailového požadavku je storno požadavek akceptován až potvrzením ze strany našeho agenta. Ve svém vlastím zájmu vyžadujte vždy potvrzení o doručení e-mailu. Na nedoručené e-maily, e-maily zaslaté na chybnou e-mailovou adresu či telefonické požadavky na storno v případě již vystavené letenky nebude brán zřetel.

Lhůta pro navrácení peněz je závislá na autorizování částky k vrácení leteckou společností (obvykle cca 1 měsíc, popř. déle).

2. Ze strany letecké společnosti
Letecká společnost má dle přepravních podmínek právo na zrušení letu. Vrácení peněz je stejně jako v případě ze strany klienta možné po dodání originálu letenky a písemné autorizaci letecké společnosti.
Zastoupení letecké společnosti se snaží v těchto případech o přednostní vyřízení storna, prodejce tuto lhůtu bohužel není schopen ovlivnit. Obvyklá doba pro vyřízení je cca 1 měsíc, popř. déle.
Bezprostřední vrácení peněz není z výše uvedených důvodů možné.

Fakturace

Rozdíly v cenách způsobené změnou kurzu a letištních poplatků do výše 100 Kč po úhradě faktury nevyžadujeme/nevracíme, neboť náklady s tím spojené převyšují tuto částku.